Conferencia do Investigador Ernst Langthaler na USC

HISTAGRA, Grupo de Investigación do Departamento de Historia Contemporánea e de América da USC, organizou a conferencia do investigador do Instituto de Historia Rural da Universidade de Viena, Ernst Langthaler: “A social history of rural Austria under nazi rule”, o pasado día 4 de febreiro na Aula 10 da Facultade de Xeografía e Historia.

Ernst Langthaler (St. Pölten, 1965)  é secretario da European Society for Rural History (desde 2010), subdirector do Institute for Rural History (desde 2005) e Director executivo do Jahrbuch für Geschichte des ländlichen Raumes (desde 2003). Os seus campos de investigación son entre outros: O desenvolvemento da agricultura europea e global, A sociedade rural en Austria, A antropología e a socioloxía económica, Historia da memoria, Historia comparada local e rexional e a Didáctica da Historia.