Histagra

Investigación: Congresos, organización e participación

Velaquí os resultados da nosa actividade científica, elaborados a partir da participación en Proxectos de Investigación, Contratos e Convenios con outras entidades, Traballos académicos, amais de asistencia a congresos e reunións científicas.

As nosas liñas de investigación

Mundo rural y nacionalización

Tipo: Coordinador de Comunicaciones Autor: Lourenzo Fernández Prieto Evento: Factores de nacionalización en la sociedad española contemporánea Lugar de celebración: Vitoria Data: 17-19 de Xuño de 2015

¿Mundo rural y nacionalización?

Tipo: Ponencia Autores: Miguel Cabo Villaverde; Javier Ugarte Tellería Evento: XXI Congreso del Instituto Valentín de Foronda: Factores de nacionalización en la sociedad española contemporánea Organiza:...

Presentación de investigación

Tipo: Relatorio Autor: Alba Díaz Geada Evento: Seminarios do Laboratoire d’ Etudes Rurales da Universidade de Lyon 2 Organiza: Universidade de Lyon 2 Lugar de celebración: Lyon Data: 22 de Setembro de 2014