Histagra

Investigación: Congresos, organización e participación

Velaquí os resultados da nosa actividade científica, elaborados a partir da participación en Proxectos de Investigación, Contratos e Convenios con outras entidades, Traballos académicos, amais de asistencia a congresos e reunións científicas.

As nosas liñas de investigación

O iberismo, ontem e hoje

Tipo: Ponencia Autor: Ramón Villares Paz Evento: Conversas na Raia Organiza: Casa-Museu Monçâo/Consello da Cultura Galega Lugar de celebración: Monçâo Data: 25 Outubro 2014

Presentación de investigación